BOŞANMA DAVASI DEVAM EDERKEN EV KİRASINI KİM ÖDER?

BOŞANMA DAVASI DEVAM EDERKEN EVDE KİM KALIR?

Adres     : Esenyurt Meydan / Esenyurt / İstanbul - Türkiye

İletişim  : 0541 425 50 74

Hakkımızdaki yorumları okumak için tıklayın!

Esenyurt Boşanma Davası Avukatı, Esenyurt Avukat ve Esenyurt Boşanma Avukatı denildiği zaman akla gelen en iyi boşanma bürolarından biridir. Biz Esenyurt Avukat ve Esenyurt Boşanma Avukatı olarak Esenyurt bölgesinde ve Esenyurt Aile Mahkemelerinde müvekkillerimize en iyi hukuki destek ve hukuki danışmanlığı sunuyouruz.

BOŞANMA DAVASI DEVAM EDERKEN EV KİRASINI KİM ÖDER?

Boşanma davası devam ederken ev kirasını kim öder? Gelin bu sorununun cevabına beraber bakalım! Kira kontratının tarafı kimdir? Öncelikle, kira kontratı kimin adına düzenlenmiş onu tespit etmek gerekir.

• Eğer kira sözleşmesinin tarafı siz iseniz boşanma davası devam ederken ev kirasını sizin ödemeniz gerekir. Kanunlarımıza göre taraflar arasında yapılan sözleşmeler sadece tarafları bağlar. Bu kapsamda eşiniz bu kira sözleşmesinin tarafı olmadığı için herhangi bir yükümlülüğü bulunmaz. Ancak mahkemeye kira sözleşmesini vb. evrakları sunarak giderlerini karşılayacak bir tedbir nafakası bağlanmasını talep edebilirsiniz.

• Eğer kira sözleşmesinin tarafı eşiniz ise boşanma davası devam ederken ev kirasını eşinizin ödemesi gerekir. Ancak bu süreçte eşiniz, kira sözleşmesi kendi adına olduğu için kira sözleşmesini feshedebilir. Kiracı olmayan eşin, kiraya verene bildirimde bulunarak kira sözleşmesinin tarafı sıfatını kazanması hâlinde kiraya veren, fesih bildirimi ile fesih ihtarına bağlı bir ödeme süresini kiracıya ve eşine ayrı ayrı bildirmek zorundadır.​

BOŞANMA DAVASI DEVAM EDERKEN EVDE KİM KALIR?